مراقبت از پوست صورت

خواص سرم اوردینری قرمز + روش مصرف

سرم اوردینری‌ قرمز که با عنوان سرم پیلینگ اوردینری نیز شناخته می‌شود، یک محلول پوستی است که برای لایه‌برداری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی (BHA) برخوردار است. در مورد خواص سرم اوردینری قرمز باید بگوییم که با استفاده از این سرم، پوست صورت پوشیده می‌شود و ترکیبی از اسیدهای گلیکولیک، لاکتیک و سالیسیلیک به پاکسازی پوست کمک می‌کنند و سلول‌های مرده را از بین می‌برند. همچنین، حضور اسید سالیسیلیک در این محصول، امکان حل و نفوذ به عمق منافذ باز پوست را فراهم می‌کند و با کمک ترشح چربی و ذرات آلودگی، پوست را تمیز و صاف می‌سازد.

بسیاری از افراد از این محصول به عنوان یک ماسک پاک‌کننده پوست استفاده کرده و از این طریق، جوش‌ها، لک‌های پوستی و ترک‌های صورت را از بین می‌برند و پوست خود را نرم و لطیف می‌سازند. در این مطلب قصد داریم به طور دقیق‌تر به بررسی خواص سرم اوردینری قرمز پرداخته و ترکیبات و روش مصرف آن را شرح دهیم.

سرم پیلینگ اوردینری

معرفی سرم اوردینری‌ قرمز

سرم پیلینگ لایه بردار یا سرم اوردینری قرمز، یک محصول فوق‌العاده است که حاوی AHA و BHA بوده و به دلیل تأثیر بسیار قوی خود، به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات اوردینری در سراسر جهان تبدیل شده است. این سرم در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر احساس می‌کنید پوستتان به هر دلیلی نیاز به لایه برداری دارد، باید با این محصول آشنا شوید.

سرم پیلینگ اوردینری یک ویژگی جذاب دارد که آن را از سایر محصولات لایه بردار متمایز می‌سازد. این ویژگی تأثیر سریع و قاطع آن در افزایش روشنایی و شفافیت پوست است. این سرم قدرتمند به طرز معجزه‌آسا آکنه و عیوب پوست را از بین می‌برد و در درمان و کاهش لکه‌های پوستی بسیار موثر است. اگر قصد دارید چروک‌ها و خطوط صورت را کاهش دهید و پوستی جوان و یکدست داشته باشید، سرم قرمز اوردینری به خوبی این کار را برای شما انجام خواهد داد. در ادامه مطلب به بررسی ترکیبات و فرمولاسیون قدرتمند این سرم می‌پردازیم.

ترکیبات

۱. سالیسیلیک اسید: یک ماده لایه بردار محبوب است که بخش زیادی از خواص سرم اوردینری قرمز را به خود اختصاص داده است. این ماده به طور موثر جوش و انواع آکنه‌های پوستی را از بین می‌برد. همچنین، این اسید قادر است پوست را هموار کند و هرگونه التهاب را کاهش دهد. این ماده در واقع عضوی از خانواده اسیدهای BHA است و توانایی خاصی در حذف التهابات روی صورت و صفا سازی پوست دارد.

۲. کاپریلیل گلیکول و گلیسیرین: این دو ترکیب نرم‌کننده و التیام‌بخش برای پوست هستند و از خشکی و ناهمواری پوست پس از استفاده و فرایند لایه برداری، جلوگیری می‌کنند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند بسیار مناسب است.

۳. اسید گلیکولیک: این ماده موجود در سرم اوردینری‌ قرمز، یک لایه بردار قوی برای کاهش تیرگی‌ها و درمان لک‌های صورت است و از خانواده AHA می‌باشد. اسید گلیکولیک یکی از ترکیبات اصلی این سرم است و قادر است به خوبی نقص‌های پوستی را از بین ببرد.

۴. اسید لاکتیک: اسید لاکتیک یک لایه بردار از خانواده AHA بوده و قادر است پوست را روشن کند. قدرت لایه برداری این اسید آن ملایم است. اسید لاکتیک سلول‌های مرده را بدون تحریک پوست، از بین می‌برد. خبر خوب این است که اسید لاکتیک به طور سریع ترکیبات کدری چهره را برطرف کرده و اثر خود را به سرعت نشان می‌دهد.

ویژگی‌ ها و خواص سرم اوردینری قرمز

خواص سرم اوردینری قرمز متعدد و بی‌نظیر هستند. مهم‌ترین این خواص شامل موارد زیر است:

  • لک‌های صورت را به طور سریع و موثر درمان می‌کند.
  • از آنجا که دارای ترکیبی از آلفا هیدروکسی اسیدها و بتا هیدروکسی اسیدها است، پوست را عمیقا لایه برداری می‌کند.
  • پوست را روشن و یکنواخت می‌کند.
  • انواع آکنه و جوش‌های پوستی را رفع می‌کند.
  • چین و چروک‌های صورت را کاهش می‌دهد.
  • سلول‌های مرده سطح پوست صورت را لایه برداری می‌کند.
  • پوست را رفرش و تازه می‌کند.
  • به کاهش نقاط تیره پوست کمک می‌کند.
  • صورت را کاملا یکدست می‌کند.
  • تکسچر صورت را بهبود می‌دهد.
  • بر روی انواع مختلف پوست قابل مصرف است.
  • فاقد الکل، سولفات، SLS، پارابن، هیدروکینون و گلوتن است.
  • وگان و فاقد تست روی حیوانات است.

روش مصرف

برای بهره‌مندی از خواص سرم اوردینری قرمز، باید روش مصرف صحیح آن را بدانید. از این سرم هفته‌ای یک تا دو بار روی پوست خشک و تمیز خود استفاده کنید. هر بار بگذارید بر روی پوست حدود 10 دقیقه قرار بگیرد و سپس با آب گرم بشویید. دقت داشته باشید که در هر بار استفاده، سرم بیش از 10 دقیقه روی پوست باقی نماند. اگر پوست حساسی دارید و بعد از استفاده اول با حساسیت مواجه شدید، استفاده از محصول را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید. همچنین، توصیه می‌شود از استفاده از این محصول روی پوست مرطوب خودداری کنید تا خواص سرم اوردینری قرمز را از دست ندهید. برای نگهداری از این سرم، بهتر است آن را درون جعبه نگهداری کنید و از تابش مستقیم نور خورشید و دسترسی کودکان دور نگه دارید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی خواص سرم اوردینری قرمز یا سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری‌ پرداختیم. این سرم به عنوان یک محلول پوستی، برای لایه‌برداری پوست مصرف می‌شود. استفاده از این سرم سبب حذف جوش‌ها، لک‌های پوستی و ترک‌های صورت شده پوست را نرم و لطیف می‌کند. برای بهره‌مندی از این خواص بی‌نظیر، دقت داشته باشید که سرم اوردینری‌ قرمز را به طور صحیح مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *