مراقبت از پوست صورت

بررسی ترکیبات فیتو فانر

امروزه در سرتاسر دنیا از قرص فیتو برای کنترل ریزش مو و درمان مشکلات مو استفاده می شود. از آنجایی که این قرص طرفداران زیادی دارد، نیاز است کمی به بررسی ترکیبات قرص مکمل فیتو فانر مشغول شویم.

این قرص معجزه ای لذت بخش و درخشان برای رشد موهایتان است؛ شما با مصرف درست این قرص می توانید شادابی و سرزنده بودن را به موهایتان هدیه دهید. موها یکی از بخش های پایه ای در زیبایی شما هستند؛ بنابراین سعی کنید تا حد امکان، مراقبت از موهایتان را جدی بگیرید. مصرف مکمل های مفید و تقویتی بخش مهمی از ماجرای مراقبت مو است. اگر قصد خرید را داشته باشید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

بررسی ترکیبات مفید در قرص فیتو

تا به اینجا شما با فواید قرص فیتو و اثرات مثبت آن آشنا شدید. در ادامه ترکیبات آن را به صورت کامل بیان می کنیم.

  1. بیوتین: اولین ترکیب معروف در قرص فیتو، بیوتین است. این عنصر باعث تقویت پوست، مو و استحکام ناخن ها می شود.
  2. ویتامین آ: موها برای اینکه بتوانند حالت سالم خود را حفظ کنند، به ویتامین آ نیاز دارند. قرص فیتو دارای ویتامین آ به منظور حفظ پرپشت بودن موها و رویش موهای از دست رفته است.
  3. ویتامین سی: علاوه بر ویتامین آ، ویتامین سی نیز برای موها حیاتی است. اگر به دنبال زیبایی موهایتان هستید، مصرف قرص فیتو را فراموش نکنید.
  4. زینک: حتما همه ما برای یکبار هم شده شنیده اید، روی یا زینک عنصری اصیل و قدیمی برای پوست و موها محسوب می شود.
  5. امگا 3: چربی مفید در عنصر امگا سه سبب می شود موهای شما از خشکی و وز بودن در امان باشند.
  6. روغن آفتاب گردان: تقریبا می توان گفت کارایی روغن آفتابگردان مشابه امگا سه است. چربی سودمند در این عنصر باعث می شود حالت موها بهتر باشند.
  7. روغن جوانه گندم: یکی دیگر از ترکیبات قرص فیتو فانر، روغن جوانه گندم است. وجود این روغن در برخی قرص های تقویتی مانند فیتو فانر باعث می شود ناخن هایی محکم و زیبا داشته باشید.
  8. لیستین سویا: همانطور که از نام این عنصر مشخص است، لیستین سویا از دانه سویا تولید شده است. عنصر لیستین سویا سرشار از ویتامین های مغذی و مفید برای پوست است.
  9. تیتانیوم: تیتانیوم بر خلاف موارد گفته شده، برای ظاهر و نگهداری قرص فیتو است؛ در واقع تیتانیوم جنبه تقویتی ندارد.
  10. اوریزانول:  عنصر اوریزانول در موادی مانند خوراکی های گیاهی و سبوس برنج یافت می شود.  موارد سودمند در این عناصر به حال خوب موهایتان کمک زیادی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *