مراقبت از پوست صورت

نقد سرم هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری- نقد و بررسی

چین و چروکهای پوست از رایج‌ترین مشکلات پوستی است که بسیاری از افراد به آن دچار می‌شوند. برای مقابله با این مشکل، محصولات پوستی مختلفی از برندهای گوناگون تولید شده‌اند. یکی از این محصولات، سرم هیالورونیک اسید اوردینری است که بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و افراد بسیاری از مصرف آن راضی هستند.

با وجود تمام مزایایی که این محصول پرطرفدار اوردینری‌ به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد، نقدهایی نیز بر آن وارد است. در این مطلب به نقد و بررسی سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌پردازیم و توضیحات مفصلی در رابطه با این سرم ارائه می‌دهیم. قبل از مطالعه می توانید ویژگی های دقیق این محصول را از لینک زیر مشاهده کنید:

معرفی سرم هیالورونیک اسید اوردینری

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، یکی از مهم‌ترین دلایل پیدایش چین و چروکهای پوست، کاهش رطوبت و آب موجود در پوست است. اگر رطوبت پوست کاهش یابد و پوست هیچ منبع تغذیه‌ای برای تامین رطوبت نداشته باشد، علائم پیری زودرس نمایان می‌شوند. اما سرم هیالورونیک اسید اوردینری این مشکل را به خوبی حل کرده و رطوبت پوست را تامین می‌کند.

سرم هیالورونیک اسید اوردینری به طور موثری از علائم پیری زودرس پیشگیری کرده و پوست را مرطوب نگه می‌دارد. با استفاده از این سرم می‌توانید پوست خود را به طور منظم آبرسانی کنید و از این طریق، پوستی شاداب‌تر و تازه‌تر داشته باشید.

 

نقد و بررسی

بی شک سرم هیالورونیک اسید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات اوردینری است و بسیاری از مصرف کنندگان تاثیرات مثبت آن را گزارش کرده‌اند. با این حال ممکن است گروهی از افراد به نتایج دلخواه خود نرسیده و یا در مورد مصرف این محصول با مسائلی مواجه شوند. در این بخش به نقد و بررسی کامل سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌پردازیم.

ترکیبات

هیالورونیک اسید عنصر اصلی موجود در این سرم است که با آبرسانی و رطوبت‌رسانی به پوست، آن را بسیار نرم و شاداب می‌کند. از ترکیبات مهم دیگر این سرم می‌توان به پانتنول یا ویتامین B5 اشاره کرد. این ترکیب نیز خاصیت‌های متعددی نظیر مقابله با علائم پیری، حفظ رطوبت پوست و بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده و… دارد.

مزایا

با مصرف منظم سرم هیالورونیک اسید اوردینری، آبرسانی پوست به طور کامل انجام شده و پوست از رطوبت کافی برخوردار می‌شود. همچنین ترکیبات سرم هیالورونیک اسید سبب می‌شوند تا پوست شما جوان، تازه و شاداب بماند و دچار علائم پیری نشود. با استفاده از سرم هیالورونیک اسید از سر چین و چروکهای ناشی از کمبود آب در پوست نیز راحت می‌شوید.

معایب

برخی افراد با مصرف سرم هیالورونیک اسید اوردینری، تجربه خشک‌تر شدن پوست را گزارش داده‌اند. هیالورونیک اسید ممکن است در آب و هوای خشک سبب خشک‌تر شدن پوست شود. معمولا در اقلیم‌های خشک که میزان رطوبت هوا بسیار کم است، ممکن است هیالورونیک اسید برای جذب آب حتی بیش از ۱۰۰۰برابر وزن خود به پوست متوسل شده و رطوبت را از لایه‌های زیرین خارج کند. بنابراین می‌‌تواند خشکی پوست و احساس کشیدگی در پوست را تشدید کند. 

علاوه بر این، ممکن است این اتفاق در زمان آسیب‌دیدگی سددفاعی پوست نیز رخ دهد. در این صورت، ترکیبات جاذب آب سبب خروج آب و رطوبت موجود در لایه‌های زیرین پوست می‌شوند. البته باید بدانید که تا به حال هیچ تحقیق علمی در رابطه با این فرضیات منتشر نشده است، با این حال می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، این موضوع را مطالعه کنید.

نحوه مصرف 

بهتر است روزانه حداکثر دو بار، یک بار در صبح و دیگری در شب، از سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود استفاده از تونر و سایر محصولات مراقبت از پوست را قبل از مصرف این سرم در نظر بگیرید. چند قطره از سرم هیالورونیک اسید را روی پوست تمیز و مرطوب خود ماساژ دهید و منتظر بمانید تا به خوبی جذب شود. 

عطر و ترکیب نگهدارنده

سرم هیالورونیک اسید اوردینری هیچ عطر خاصی ندارد. بنابراین اگر به سرمی برخوردید که عطر عجببی داشت، حتما با یک محصول تقلبی مواجه شده‌اید. همچنین این محصول فاقد پارابن است و نگه‌دارنده مورد استفاده در آن نیز فنوکسی اتانول است.

نقد هالورونیک اوردینری

جمع بندی

در این مطلب به نقد و بررسی کامل سرم هیالورونیک اسید اوردینری پرداختیم. این محصول یکی از پرطرفدارترین محصولات اوردینری بوده و شهرت فراوانی در تمام دنیا دارد. سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌تواند رطوبت پوست را تامین کند و علائم پیری پوست به خصوص چین و چروکهای پوست را از بین ببرد. با این وجود برخی افراد گزارشات منفی نیز از مصرف این سرم ارائه داده‌اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *